ქაჯეთის ციხე და მეომრები „ვეფხისტყაოსნის“ პერსონაჟებით – ULTRA-ს ხის სათამაშო პატარებისთვის

access_time2018-01-13 14:00:58

ULTRA სარეკლამო კომპანიაა, თუმცა ახალი მიმართულებით გადაწყვიტა განვითარება და შექმნა ქართული პროდუქტი – ხის სათამაშო ციხესიმაგრე და მეომრები „ვეფხისტყაოსნის“ პერსონაჟებით. სათამაშო 5-12 წლის ბავშვებისთვის არის განკუთვნილი და სკოლამდელი ასაკიდან უზრუნველყოფს მათთვის მისაღები ფორმით ინფორმაციის მიწოდებას ქართული საგანძურის შესახებ. რატომ შეიქმნა სარეკლამო კომპანიის ფარგლებში ახალი ქართული სათამაშო? რამდენად უსაფრთხოა და როგორ პოზიციონირებს ბაზარზე პროდუქტი, ამ და სხვა საკითხებზე, მარკეტერი Ultra-ს დამფუძნებელს, დავით გიგაურს ესაუბრა:

 

 

„5 წლის ბავშვს არავინ უყვება ზღაპარს ვეფხისტყაოსანზე, ხოლო თამაშის პროცესში უფროსს უჩნდება შესაძლებლობა, გარკვეული ინფორმაცია მიაწოდოს პატარას – ვინ იყო ვეფხისტყაოსანი, ან ავთანდილი და რატომ იღებდნენ ქაჯეთის ციხეს. ანუ, ბავშვს სკოლამდელი ასაკიდან ვაზიარებთ ჩვენს ყველაზე დიდ სულიერ საგანძურს და განვაწყობთ, რომ უფრო მეტი გაიგოს მისი გმირების შესახებ მომავალში“.

 

დავით გიგაური: „კომპანია Ultra მეორე წელია, რაც აქტიურად ოპერირებს. მანამდე იყო საგამომცემლო, პოლიგრაფიული და სხვა სარეკლამო კომპანიები. ჩვენი სერვისები საკმაოდ მრავალფეროვანია – დაწყებული ქონსალტინგითა და დიზაინით, დამთავრებული სხვადასხვა გარე თუ შიდა გამოყენების სარეკლამო პროდუქციის შექმნით. ჩვენთან თანამშრომლობენ არქი ჯგუფი, ჯეოსელი, სტრადა მოტორსი, დიჯიტალ ტვ და სხვა. თრეფიკინგის სახელმწიფო ფონდისთვის დავგეგმეთ და განვახორციელეთ კამპანია „თქვი, რომ დაგეხმაროთ!“, რომელსაც მთელი საქართველო იცნობს ავტობუსებსა და მეტროებში განთავსებული ბანერებიდან“.

 

- იდეა როგორ გაჩნდა, რომ ახალი ქართული სათამაშო შეგექმნათ, რა საჭიროება დაინახეთ, ამ მხრივ, ბაზარზე? და სარეკლამო კომპანიის ფარგლებში რატომ გადაწყვიტეთ ახალი პროდუქტის შექმნა?


თავიდან გაჩნდა იდეა – საახალწლოდ შეგვექმნა რამე კარგი, პოზიტიური, ახალი, რაც, ერთი მხრივ, გაზრდიდა კომპანიის ცნობადობას და პოზიტიურად აისახებოდა იმიჯზე და, მეორე მხრივ, კომერციული შედეგიც ექნებოდა. კონცეფცია თავიდანვე გამორიცხავდა იაფფასიანი მასობრივი პროდუქტის შექმნას – ეს არ იქნებოდა იმ შედეგის მომტანი, რაც კომპანიამ დაისახა მიზნად და, ამავე დროს, ჩვენი საწარმოო და ადამიანური რესურსები მასობრივი წარმოებისთვის მზად არ იყო. სათამაშოს იდეა თავიდანვე წარმოიშვა. შემდეგ კი რამდენიმე იდეა გაერთიანდა და ნოემბრის შუა რიცხვებში პროექტმა საბოლოო სახე მიიღო.



 


- რა გამოარჩევს ბაზარზე თქვენს პროდუქტს? რამდენად უსაფრთხოა პატარებისთვის?


ეს არის პირველი სათამაშო, რომელიც ვეფხისტყაოსნის თემაზე შეიქმნა. ეს არის ყველაზე დიდი ციხესიმაგრე, რომელიც ბაზარზე იყიდება. მას მოყვება 25 მებრძოლი, რასაც, ასევე, ვერ ნახავთ ვერცერთ მსგავს პროდუქტში.

სათამაშო მთლიანად ხისაა და ასაწყობად საკმაოდ ადვილია – დეტალები ერთმანეთს ყოველგვარი დამატებითი მოწყობილობების გარეშე უკავშირდება. თამაშის საბოლოო სახის მიღებაში აქტიურადაა ჩართული თავად ბავშვი, რაც ასევე ძალიან მნიშვნელოვანია. მიუხედავად იმისა, რომ სათამაშო მებრძოლებითაა დაკომპლექტებული, დეტალებს არ გააჩნია ბასრი, მახვილი დაბოლოება, რამაც შესაძლოა ბავშვი თამაშის დროს დააზიანოს. უამრავი ტესტი და ნიმუშის დამზადება დასჭირდა იმას, რომ საბოლოო პროდუქტი მაქსიმალურად უსაფრთხო ყოფილიყო.


- როგორ პოზიციონირებთ ბაზარზე? სად ხდება თქვენი პროდუქტის რეალიზება და როგორი საფასო პოლიტიკა გაქვთ?


თავიდანვე ცხადი იყო, რომ სათამაშოს წარმოება საკმაოდ ძვირი ჯდებოდა და საბოლოო პროდუქტიც მაღალ საფასო სეგმენტში მოხვდებოდა. თუმცა, როდესაც ბაზარზე არსებული პროდუქტები შევისწავლეთ, აღმოჩნდა რომ არჩევანი არც ისე დიდი იყო და თან ჩვენი პროდუქტი რამდენიმე პარამეტრით ჯობნიდა არსებულს. პროდუქტის რეალიზება ინტერნეტით ხდება და შეკვეთის შემთხვევაში კურიერი მას ადგილზე მიიტანს.


 

- სათამაშოების განვითარების მიმართულებით რა გეგმები გაქვთ?

როგორც მოგახსენეთ, სათამაშოს იდეა სპონტანურად გაჩნდა და ამ ბაზარზე შესვლა მიზანმიმართულად არ გვიფიქრია. თუმცა, გამოხმაურება იმდენად კარგი იყო, რომ ამჟამად, აქტიურად ვფიქრობთ შემდგომ ნაბიჯებზე. ამ მიმართულების განვითარება დამატებითი რესურსების მოძიებასა და საწარმოო სიმძლავრეების შექმნას უკავშირდება. ჩვენც ამით ვაპირებთ, რომ დავიწყოთ.


MARKETER



„კომერსანტის“ ექსკლუზივი - სასტუმრო Biltmore Tbilisi-ში CASINO JEWEL იხსნება

person access_time2018-01-22 13:30:23
სასტუმრო Biltmore Tbilisi-ში კაზინოს ახალი ბრენდი JEWEL შემოდის. ამ ეტაპზე სასტუმროში აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით კონკრეტულ კომენტარს ვერ აკეთებენ, თუმცა, აცხადებენ, რომ კაზინო ხვალ, 23 იანვარს გაიხსნება. როგორც ირკვევა, კაზინოს ეს ბრენდი საძიებო სისტემა Google-სა და Wikipedia-ში არ იძებნება. არსებობს მხოლოდ FB გვერდი, რომელიც სულ რამდენიმე თვის შექმნილია. შეგახსენებთ, „კომერსანტის“ ინფორმაციით, თბილისში სასტუმრო Biltmore...

კახა კალაძე: „თბილისის გენგეგმის შეფასების პროცესში უცხოელი ექსპერტები ჩაერთვებიან“

person access_time2018-01-22 12:20:54
თბილისის მიწათსარგებლობის გეგმის შეფასების პროცესში საერთაშორისო ორგანზიაციები და ექსპერტები ჩაერთვებიან. ამის შესახებ დედაქალაქის მერმა კახა კალაძემ დღეს გამართულ ბრიფინგზე განაცხადა. „თბილისის მიწათსარგებლობის გეგმა მნიშვნელოვანია ჩვენი ქალაქისთვის, რომელმაც თბილისის სწორი და გრძლევადიანი განვითარება უნდა უზრუნველყოს. მოგეხსენებათ, კომპანია „სითი ინსტიტუტმა“ 45 დღიანი ვადა ითხოვა, რაზეც მერიამ თანხმობა განაცხადა. ჩვენ ვაცნობიერებთ საზოგადოების...

ძველ იპოდრომთან ახალი ესტაკადა აშენდება

person access_time2018-01-22 12:00:01
თბილისში, ძველ იპოდრომთან,  ცინცაძისა და კარტოზიას ქუჩების კვეთაზე ახალი ესტაკადა აშენდება.   თბილისის მერია იმედოვნებს, რომ ახალი ესტაკადა  გზის საცობებისგან განტვირთვას და სატრანსპორტო ნაკადების  შეუფერხებლად გატარების უზრუნველყოფს.   პროექტით, ესტაკადის მეშვეობით ცინცაძის ქუჩიდან თამარაშვილის ქუჩისკენ სატრანსპორტო ნაკადების გატარების ყოველგვარი საკონფლიქტო წერტილების გარეშე უნდა მოხდეს, გარდა ამისა ესტაკადის ქვეშ შეფერხებისა და...

„ეკომ“ საქართველოს ბაზარზე ახალი თაობის საწვავის იმპორტი დაიწყო

person access_time2018-01-22 10:30:37
საქართველოს ბაზარზე ახალი თაობის საწვავის  იმპორტი დაიწყო და ამიერიდან “ეკოს” ავტოგასამართ სადგურზე ვაჟა-ფშაველას გამზირ #27-ში ახალი თაობის, ევროპული სტანდარტის „ეკო რეისინგი 98“ (სუპერი), „95 ეკონომი“ (პრემიუმი) და „დიზელ ეკონომი“ (ეკო დიზელი) ერთგულ მომხმარებელს შესაძლებლობას მისცემს მეტი კილომეტრი განვლონ თითოეულ ლიტრზე და შესაბამისად შეამცირონ საწვავის ხარჯი, 15%-ით  შეამცირონ ავტომობილის ძრავის ხმაური, მნიშვნელოვნად შეამცირონ გამონაბოლქვი და გაუფრთხილდნენ...

„არაპროფილურ აქტივებთან დაკავშირებით ცვლილებები თიბისი ბანკზე გავლენას არ მოახდენს“

person access_time2018-01-22 09:40:29
„არაპროფილურ აქტივებთან დაკავშირებით საკანონმდებლო ცვლილებები თიბისი ბანკზე გავლენას არ მოახდენს“, - ამის შესახებ რადიო „კომერსანტის“ გადაცემაში „ეკონომისტის დრო ლევან ქისტაურთან ერთად“ თიბისი ბანკის გენერალურმა დირექტორმა ვახტანგ ბუცხრიკიძემ განაცხადა. ბანკირის თქმით, თიბისი ბანკი საფინანსო სექტორიდან არასდროს არ გასულა. „ჩვენ ვამბობდით ყოველთვის, რომ ვართ ფინანსური ინსტიტუტი და გვაქვს მხოლოდ ფინანსური პროდუქტები, ამაში ვგულისხმობთ, როგორც ბანკს,...


მსგავსი სიახლეები