სინგაპურში მსოფლიოში პირველი ტერმინალი გაიხსნა, სადაც პერსონალი არ მუშაობს

access_time2017-11-07 10:00:33

ტექნოლოგიები, რომლებსაც ადამიანები მომავალს უკავშირებენ, რეალურად უკვე დღევანდელ დღეს წარმოადგენენ. სინგაპურში მსოფლიოში პირველი ტერმინალი გაიხსნა, სადაც პერსონალის ნაცვლად ავტომატიზირებული სისტემა მუშაობს. პროექტი ამ ეტაპზე საპილოტე რეჟიმში ხორციელდება და მიღებული შედეგების მიხედვით გადაწყდება, გავრცელდება თუ არა აღნიშნული მიდგომა აეროპორტში არსებულ ყველა ტერმინალზე.


ამ ეტაპზე სინგაპურის №4 ტერმინალში ვერცერთ თანამშრომელს ვერ იპოვით. რეისზე ჩასხდომისათვის საჭირო დოკუმენტების გაფორმების პროცესს ავტომატიზირებული სისტემა უზრუნველყოფს. გარკვეული პრობლემის აღმოჩენის შემთხვევაში, საქმეში აეროპორტის თანამშრომლები ოპერატიულად ჩართვისთვის მზად არიან. თუმცა, Forbes-ის თანახმად, ადამიანთა დახმარების საჭიროება სავარაუდოდ არც იქნება.


ახალმა ტერმნალმა მუშაობა 1-ლი ნოემბრიდან დაიწყო, რომელიც მიზნად მგზავრის რეგისტრაციის, საპასპორტო და ბარგის კონტროლისა და უსაფრთხოების ნორმების შემოწმებას სწრაფ, ავტომატიზირებულ რეჟიმში გატარებას ისახავს მიზნად.



ახალი ტერმინალის ღირებულება სინგაპურის აეროპორტს 723 მილიონი დოლარი დაუჯდა. ნავარაუდევია, რომ პროექტის წარმატების შემთხვევაში, ტერმინალი წელიწადში 16 მილიონ მგზავრს მოემსახურება.



Forbes






3000-მდე ევრო გერმანიის დატოვების სანაცვლოდ - რას სთავაზობს ოფიციალური ბერლინი საქართველოს მოქალაქეებს

person access_time2018-02-22 18:33:19
საქართველოს საგარეო საქმეთა სამინისტროს ინფორმაციით, გერმანიის მთავრობის და მიგრაციის საერთაშორისო ორგანიზაციის ურთიერთთანამშრომლობით ხორციელდება პროექტი: _ „REAG/GARP - Reintegration and Emigration Programme for Asylum-Seekers in Germany (REAG); Government Assisted Repatriation Programme (GARP). პროგრამა სამშობლოში ნებაყოფლობით დაბრუნების მსურველ, უცხო ქვეყნის მოქალაქეებს, მათ შორის საქართველოს მოქალაქეებს, მატერიალურ და არამატერიალ დახმარებას სთავაზობს. პროგრამის ფარგლებში...

„საფინანსო სექტორზე ესტონური მოდელი არ უნდა გავრცელდეს, ბანკებს დამატებითი პრეფერენციები არ სჭირდება“

person access_time2018-02-22 20:05:16
საფინანსო სექტორისთვის მოგების გადასახადის ე.წ. ესტონური მოდელი 2019 წლის ნაცვლად, 2023 წლიდან ამოქმედდება.  სფეროს ექსპერტთა ერთი ნაწილი მიიჩნევს, რომ აღნიშნული სექტორისთვის ესტონური მოდელის ამოქმედება საჭიროა და დადებით შედეგებს მოიტანს, თუმცა მეორე ნაწილი მიიჩნევს, რომ საფინანსო სექტორისთვის მსგავსი ხელშეწყობა საჭირო არ არის. როგორც  „ბიზნესპრესნიუსს“ ფინანსისტმა, არასაბანკო ფინანსურ...

„2012-2017 წლების მონაცემებით სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები მზარდია“

person access_time2018-02-22 15:00:16
„2012-2017 წლების მონაცემებით სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები მზარდია“ -ამის შესახებ საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის   მიერ   გამოქვეყნებულ ანგარიშშია ნათქვამი.   ანგარიშის მიხედვით, 2017 წლის, ბოლო მონაცემის შესაბამისად, საქართველოში სულ 98 არხი მაუწყებლობს აქედან 21 ეროვნული ღია საეთერო სატელევიზიო მაუწყებელია. 2012 წლიდან დღემდე ამ სფეროში პოზიტიური დინამიკა ფიქსირდება და...

თბილისის გენგეგმაზე მომუშავე ჯგუფის დირექტორი - დოკუმენტში ძირეული ცვლილებები არ იქნება

person access_time2018-02-22 16:38:52
დედაქალაქის მიწათსარგებლობის გენერალურ გეგმაში ძირეული ცვლილებები არ იქნება, - ამის შესახებ მიწათსარგებლობის გენერალურ გეგმაზე მომუშავე ჯგუფის, „სითი ინსტიტუტ საქართველოს“ დირექტორმა მამუკა სალუქვაძემ განაცხადა.  სალუქვაძის განმარტებით, ძირეული შენიშვნები დედაქალაქის მერიას არ ჰქონია, ამიტომ გენგეგმაში ძირეული ცვლილებებიც არ იქნება.  „შენიშვნა თუ არ იწვევს ძირეულ ცვლილებას, ბუნებრივია, ეს არც იქნება. იქ იყო რიგი საკითხების დაზუსტებები, დაკონკრეტება და...

მაღალი ტარიფები თბილისის აეროპორტში - TAV Georgia Ryanair-ს პასუხობს

person access_time2018-02-22 13:55:32
„ყველა აეროპორტს აქვს თავისი საფასო პოლიტიკა, რომელიც ავიაკომპანიასთან მოლაპარაკების ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი კომპონენტია“, - ასე ეხმაურება „ტავ ჯორჯია“ ავიაკომპანია Ryanair-ის  მიმართულებათა განვითარების ხელმძღვანელ  ნილ ოკონერმის განცხადებას იმასთან დაკავშირებით, რომ  საქართველოში შემოსვლას ამ ეტაპზე არ აპირებს და ამის ერთ-ერთ მიზეზად თბილისის აეროპორტში არსებულ მაღალ ტარიფებს ასახელებს.   „ტავ...


მსგავსი სიახლეები